pdf עושים "בית ספר" לאוניברסיטה: מודל ה"פר"ח המדעי" לשיתוף פעולה בין בית הספר לאקדמיה נפוץ
הסדנה הועברה על ידי ורדית מקובר שתיארה מודל ניסויי שנועד לתת מענה לצרכי תלמידים בהכנת עבודות גמר, עבודות ביוחקר, עבודות אקוטופ ועבודות חקר נוספות בתחום המדעים. המודל מבוסס על מודל ה'פר"ח' המוכר, בו סטודנטים חונכים תלמידי תיכון בהתאם לצרכיהם.
בסדנה בכנס הוצגו מאפייניו הארגוניים ואופן פעולתו של מודל ה"פר"ח המדעי" כ case study- לצורך יישומו בבתי-ספר תיכוניים נוספים, שיש בסביבתם מכללה או אוניברסיטה.
שם המרצה: ורדית מקובר, התיכון לחינוך סביבתי, מדרשת בן-גוריון. [email protected]