לירן מזוז ומלי בר, תיכון ליאו באק, חיפה
בעקבות אירועי השבעה באוקטובר לירן מזוז ומלי בר, מורות לביולוגיה בתיכון ליאו באק שבחיפה, יצרו פעילות העוסקת במצבי דחק. בעקבות הנחיית משרד החינוך לקיים עם התלמידים שיח רגשי, הן קישרו בין התחושות והרגשות הקשים לבין תכנים ביולוגיים. הכתבה מציגה את הרציונל של פיתוח הפעילות כפי שהן מספרות עליו, ואת הפעילות עצמה, שהתפרסמה בפורטל משרד החינוך, למידה בשעת חירום.
מילות חיפוש: למידה בעת חירום, למידה רגשית, מצבי דחק פיזיולוגיים, fight or flight, מערכת עצבים אוטונומית, מערכת עצבים פאראסימפתטית, מערכת עצבים סימפתטית.