טוען...

מסמך המבחן במבחן – האם יכול המבחן להיות יותר מכלי הערכה? נפוץ

המבחן במבחן – האם יכול המבחן להיות יותר מכלי הערכה?

הסדנה הועברה על ידי אילנה סיני ועסקה בתפקידו של המבחן אצל מורים שונים בחטיבה העליונה. היא הציעה מודל יישומי המאפשר להשתמש במבחן ככלי לקידום תהליכי למידה וככלי לקידום התקשורת בין המורה והתלמיד.

מצורפת המצגת שלוותה את הסדנה. 
שם המרצה: אילנה סיני, ביה"ס תפן, אוניברסיטת חיפה – החוג לחינוך. המחקר נערך במכללת אורנים בהנחיית ד"ר איריס גרשגורן. [email protected]