גיליון 201 של עלון שמורת טבע בנושא מדע ואמון הציבור. אי אמון במדע הוא תופעה ההולכת ומתרחבת בשנים האחרונות. גיליון חדש זה של עלון "שמורת טבע" העוסק בנושא מרכזי בשיח הציבורי העולמי – אמון הציבור במדע.

תרגום לערבית של יחידת הוראה בנושא הובלת חמצן בגוף האדם. היחידה המתורגמת משמשת כערכת כלים למורים ומנגישה חומרי הוראה – למידה קיימים וחדשים מחד, וממשיגה את האופן בו מוטמעים ערכים ומיומנויות מאידך. יחידת ההוראה נכתבה במטרה להציע מגוון ועושר של חומרי לימוד, כך שתתאפשר למורה בחירה אישית והפעלת שיקול דעת מושכל. היחידה כוללות שילוב של תכנים עם פיתוח של אוריינות מדעית על פי מרכיבי "דמות הבוגר" ומתווה .PISA

שילוב אוצרות דיגיטלית בהוראת הביולוגיה. אוצרות דיגיטלית היא תהליך יצירה, ניהול ושימוש בחומרים דיגיטליים למגוון פעילויות רחב. פריטי תוכן דיגיטליים בתחום מסוים נאספים לצורך יצירת אוסף דיגיטלי. אוצרות דיגיטלית מיושמת כפרקטיקה הוראה ולמידה, ובקובץ זה תוכלו ללמוד כיצד לשלב אותה בכל נושא בתכנית הלימודים בביולוגיה וכמקדמת למידה מותאמת אישית. בקובץ מוצגים מודלים שגובשו מתוך התנסות של קהילת רכזי ביולוגיה.

מצגות הסדנאות ממורה למורה שהוצגו בכנס מורי הביולוגיה - בכניסת מורים בלבד. תוכלו להתרשם ממצגות הסדנאות באתר הכנס שהתקיים בתחילת החופשה של שנת הלימודים תשפ"ב. כמו כן תוכלו לצפות בתצלומים למזכרת מהכנס.

הקלטות הרצאות השתלמות עדכון ידע מדעי תשפ"ב - בכניסת מורים בלבד. הסרטים עם כתוביות וניתן להקרינם בכיתה כהרחבה לנושאי ביולוגיה של גוף האדם או בכל הזדמנות אחרת. נבקש שלא להפיץ את הסרטים באמצעות רשתות חברתיות. השימוש בסרטונים מותר לשימוש אישי בכיתה בלבד.